Trots op onze Rainbow Kids - Reisverslag uit Kpalimé, Togo van Geja Jol - WaarBenJij.nu Trots op onze Rainbow Kids - Reisverslag uit Kpalimé, Togo van Geja Jol - WaarBenJij.nu

Trots op onze Rainbow Kids

Door: Geja Jol

Blijf op de hoogte en volg Geja

15 April 2014 | Togo, Kpalimé

Hoi allemaal,
Via email en internet kan ik een beetje op de hoogte blijven van het nieuws in Nederland. Op een aantal websites trof ik berichten aan over kinderen in Nederland met een actie voor kinderen in Togo. Via bijgaande links kun je deze bekijken:
http://www.dichtbij.nl/haaglanden-noord

http://www.zoetermeeractief.nl/april-2014/4086-rainbow-kids-in-actie-voor-kinderen-in-togo

http://www.kinderhulp-togo.nl/2014/04/08/kinderen-in-nederland-zamelen-geld-in-voor-togo/

En zelf vond ik een ander berichtje op de website van kinderhulp-togo erg leuk ;-) over een jeugdarts uit Zoetermeer die een maand meehelpt.

Bij de tekst van vandaag een foto van de zaterdag voor vertrek gemaakt bij de Regenboog. Hierop staan Cécile en Jouke Schat van Stichting Kinderhulp Togo met Marije, Aart en Stef (en ik).

Nu start het spreekuur.

Over afgelopen weekend en verder volgt later weer!
Liefs, Geja

  • 16 April 2014 - 11:45

    Jan-Cees:

    Succes met het spreekuur!
    De wereldmaaltijd en soberemaaltijd hebben ook veel geld opgeleverd voor het project in Togo.

    Hartelijke groeten uit Zoetermeer,

    Jan-Cees

  • 16 April 2014 - 13:32

    Marga Schipper:

    Hallo Geja,

    Ja, ik heb je blog gevonden. Eindelijk eens even gekeken op de website en ziehier. Wat een bijzondere tijd heb je daar, je kunt je medische kennis en ervaring wel heel goed gebruiken. Maandagavond heeft Jouke tijdens de wereldmaaltijd het een ander verteld en jou laten zien via de beamer. Schrijnende verhalen, hoor.
    Er is weer veel geld opgehaald. Zaterdag hebben we kleuterviering, we zullen jouw muzikale inbreng missen, maar Gerard Baak neemt het over. Ook dan gaan we weer collecteren voor Togo en foto's laten zien.
    Ik wens je goede paasdagen toe, het zal even heel anders zijn daar en ik hoop van harte dat jullie een kerk vinden die wel dienst heeft en waar de juiste taal wordt gesproken.
    Hartelijke groeten,
    Marga

  • 17 April 2014 - 10:56

    Thea Teunisse:

    Hoi Geja,

    Na wat mislukte pogingen met inloggen, kan ik eindelijk je blogs lezen. Wat zijn je verhalen herkenbaar!
    Het is fijn dat je zelfstandig spreekuren kan draaien. Wat is het tempo anders hé, dat vond ik echt even wennen. Henriette Bots heeft vorige week een aankondiging op intranet JGZZHW gedaan van je blog.
    Voor jou en Cecile: hele fijne paasdagen en een mooie viering. Ik vond de kerkdiensten heel bijzonder om mee te maken.

    Groetjes, Thea

Tags: RainbowKids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geja

Samen met mijn oud-collega Cécile Schat ga ik een enorm spannende reis maken naar Kpalimé, Togo, West-Afrika. Afgelopen jaren heb ik de opleiding tot jeugdarts KNMG gevolgd en nu hoop ik de opgedane kennis in praktijk te kunnen brengen.

Actief sinds 29 Maart 2014
Verslag gelezen: 886
Totaal aantal bezoekers 14636

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 09 Mei 2014

De schoolarts komt naar je toe!

Landen bezocht: